رئیس ستاد پزشکیان گفت: اینکه آقای موسوی و تاجزاده در انتخابات مرحله اول از آقای پزشکیان حمایت نکردند، نشانه آزادی و اختیار آنهاست ما به نظرشان احترام می گذاریم چرا که شاید به خاطر بی مهری هایی که در زندان و حصر به آنها شده و آن را قانونی نمی دانند.

پزشکیان

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس ستاد پزشکیان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اینکه آقای موسوی و تاجزاده در انتخابات مرحله اول از آقای پزشکیان حمایت نکردند، نشانه آزادی و اختیار آنهاست ما به نظرشان احترام می گذاریم چرا که شاید به خاطر بی مهری هایی که در زندان و حصر به آنها شده و آن را قانونی نمی دانند و در هیچ مرجعی محاکمه و صدور رأی اتفاق نیفتاده، کلا به هر حرکتی که منجر به تقویت نظام و کشور شود، با بدبینی نگاه می کنند.

🔹در مقابل آقای کروبی که شرایط همسان آنها دارد، با درخواست خودش صندوق اخذ رأی به خانه اش برده شد و رأی داد؛ آقای خاتمی هم که شرایطش مشابهتی با آنها دارد، استقبال کرد و بیانیه داد و با آقای پزشکیان دیدار کرد و سنگ تمام گذاشت و حمایت کرد.

🔹نمی شود گفت آنها چرا حمایت نکردند؟ من به شخصی هر دو بزرگوار احترام می گذارم.

🔹اینکه در مرحله دوم حمایت کنند هم به نظر خودشان برمی گردد؛ ما به هیچ کس اصرار نکردیم که بیایید و رأی دهید.

🔹در مرحله اول دیدید که چه تعداد از افرادی که به رأی ندادن دعوت می کردند، آمدند رأی دادند و گفتند بیایید رأی بدهید و دو سه نفر هم که در گذشته تند بودند و می گفتند رأی ندهید و حتی در مرحله اول می گفتند رأی ندهید، ولی صدایشان پایینتر بود و رأی ندادند، دیشب اعلام کردند که اشتباه کردیم و در مرحله دوم می آییم به پزشکیان رأی می دهیم.

🔹این آزادی است؛ ما به نظرات دیگران احترام می گذاریم؛ اصراری نداریم که به کسی اجبار کنیم؛ ولو اینکه عضو ستاد هم باشد و بگوید من رأی نمی دهم یا رأی متفاوت می دهم؛ این حق فرد است.

کد خبر 863268

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha